• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
کل اخبار: 1523اخبار امروز : 0
7

اصحاب رسانه و مطبوعات پیش قراول عرصه جهاد تبیین هستند

  • کد خبر : 719
  • 12 مرداد 1401 - 14:05
اصحاب رسانه و مطبوعات پیش قراول عرصه جهاد تبیین هستند

ایسنا/لرستان مسئول بسیج رسانه لرستان گفت: اصحاب رسانه و مطبوعات خط مقدم جبهه و پیشکسوتان و پیش قراول عرصه جهاد تبیین هستند.

رضا مریدی اصل چهارشنبه به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار در بازدید از خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا منطقه لرستان، با اشاره به نقش کلیدی رسانه در جهاد تبیین اظهار کرد: خبرنگاران میدان‌داران عرصه شکل‌گیری افکار عمومی هستند و نظام اسلامی نگاه ویژه و ایده‌آل به رسانه دارد و در جهاد تببین مورد تاکید مقام معظم رهبری رسانه مهم است.

وی بیان کرد: ارتباط موثر دولت‌ها با رسانه‌ها برای ایجاد ارتباطات مردمی مهم است و در بخش مطالبه‌گری، رسانه جایگاه ویژه دارد و می‌تواند فضای مطالبه‌گری را با حلقه وصل بین مسئولان و مطالبه‌گران، تلطیف کند و در جایگاه درستی قرار دهد.

تقویت جایگاه رسانه در جهاد تبیین بیش از هر چیزی مدیون کنشگری فعالین این بخش است

مسئول بسیج رسانه لرستان با بیان اینکه تقویت جایگاه رسانه در حوزه جهاد تبیین بیش از هر چیزی مدیون کنشگری فعالین این بخش است، خاطرنشان کرد:  رسانه یکی از عناصر اصلی جهاد تبیین است که اکنون ضرورت عمل به آن بیش از دوره‌های دیگراحساس می‌شود.

مریدی اصل با تاکید براینکه جهاد تبیین، خنثی‌کننده توطئه دشمن است، اضافه کرد: با این جهاد، می‌توان حرکت‌های صحیح را منتشر کرد و به سوالات پاسخ داد. همچنین با جهاد تبیین می‌توان ابهام‌آفرینی‌های موجود در فضای اجتماعی و مجازی را به‌نوعی مورد خدشه قرار داد و با آن مقابله کرد.

وی تصریح کرد: در این عرصه اصحاب رسانه و مطبوعات خط مقدم جبهه و پیشکسوتان و پیش قراول عرصه جهاد تبیین هستند.

هر حکومتی که دارای رسانه باشد توانمندی و اقتدار دارد

وی با اشاره به اینکه توانمندی رسانه بی‌نظیر بوده و قدرت بزرگی محسوب می‌شود به گونه‌ای که هر حکومتی که دارای رسانه باشد توانمندی و اقتدار دارد، خاطرنشان کرد: جنگ امروز جنگ رسانه است و ابرقدرت واقعی، نظامی بوده که در رسانه قوی‌تر از نظام‌های دیگر باشد لذا امروز موشک هسته‌ای و بمب اتم ملاک ابرقدرت بودن نیست بلکه رسانه است.

مسئول بسیج رسانه لرستان در ادامه با بیان اهمیت پژوهش و تاثیر رسانه در این امر بیان کرد: پیشرفت فناوری، نفوذ و تاثیر رسانه‌ها در جامعه به طور چشم‌گیری افزایش یافته است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://ertebatatoresaneha.ir/?p=719

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.