• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار: 1513اخبار امروز : 0
3

فاصله میان نسلی بین جوانان و ایثارگران با ابزار هنر برداشته شود

  • کد خبر : 7236
  • 19 اسفند 1402 - 17:36
فاصله میان نسلی بین جوانان و ایثارگران با ابزار هنر برداشته شود

مدیر کل امور ایثارگران شهرداری تهران گفت: نباید بگذاریم بین جوانان و ایثارگران فاصله میان نسلی ایجاد شود. پس باید با استفاده از ابزار هنر این‌فاصله را برداریم.

به گزارش خبرنگار، عباس کیانی مدیرکل امور ایثارگران شهرداری تهران با حضور در غرفه گروه رسانه‌ای مهر در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران گفت: تمام فعالیت‌های ما در امور ایثارگران با توجه به دو محور ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت و تکریم ایثارگران انجام می‌شود.

وی افزود: جوانان و نوجوانان فضای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس را ندیده‌اند. پس نباید بگذاریم بین ایثارگران و جوانان فاصله بین‌ نسلی ایجاد شود. باید بتوانیم با ابزارهای مختلف به خصوص استفاده از ابزار هنر این فاصله را برداریم‌.

مدیرکل امور ایثارگران شهرداری تهران گفت: این نهاد با برگزاری کنگره‌های شعر و ادب دفاع مقدس، تئاترهای خیابانی، دست نوشته و فیلم‌ها سعی دارد این فاصله بین جوانان و ایثارگران را بردارد و بین آنها رابطه مستقل ایجاد شود. سعی داریم خدمت‌گذار باشیم و به خانواده ایثارگران بگوییم: «به یادتون هستیم.» در رسیدگی به این عزیزان و دیدار با خانواده‌های شهدا شهروندی پیش رو بوده‌ایم و بالاترین‌ترین دیدارها را داشته ایم.

این‌جانباز ۷۰ درصد در پایان گفت: در این کشور برهه‌ای را پشت سرگذاشته ایم که تمام مجموعه‌ای که در حال دفاع از کشور بودند به یک خودباوری رسیدند. به این رسیدند که ما می‌توانیم در مقابل دنیا بایستیم. دفاع مقدس ما ۸ سال در مقابل رژیم مسلح طول کشید. در این ۸ سال همه ما به خودباوری، مقاومت و ایستادگی رسیدیم. باید نسل جدید با این دستاورد ما به خصوص خودباوری آشنا بشوند. دشمن با هزینه و تولیدات شبه هنری می‌خواهد دوران پهلوی را تطهیر کند. من و امثال من که پهلوی را دیده‌ایم، عدم استقلال و عدم آزادی پهلوی را دیده‌ایم زیر بار تطهیر پهلوی نمی‌رویم اما جوان امروزی چون ندیده و لمس نکرده زیر بار می‌رود. باید به او این رژیم منحوس را بشناسانیم. اگر بخواهیم، می‌توانیم.

لینک کوتاه : https://ertebatatoresaneha.ir/?p=7236

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.