• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار: 1513اخبار امروز : 0
1

رسانه‌های مقاومت با رسانه‌های ایران آشنا شدند

  • کد خبر : 7239
  • 19 اسفند 1402 - 17:36
رسانه‌های مقاومت با رسانه‌های ایران آشنا شدند

مدیر کل رسانه های خارجی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: غرفه بشارت صبح در نمایشگاه رسانه‌های ایران محلی برای آشنایی رسانه های مقاومت با فضای رسانه ای ایران بود.

به گزارش خبرنگار مهر، غرفه بشارت صبح، کانون رسانه‌های حامی غزه یکی از بخش‌های بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران بود که در ورودی سالن شبستان قرار داشت.

علیرضا شیروی مدیر کل رسانه‌های خارجی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دیروز چهارشنبه ۲ اسفند همزمان با آخرین‌روز از برپایی نمایشگاه رسانه‌های ایران به خبرنگار مهر گفت: با توجه به اینکه امروز در جهان اسلام موضوع فلسطین و جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم بی گناه غزه اهمیت زیادی دارد، با هدف آشنا شدن رسانه‌های خارجی به‌ویژه رسانه‌های جبهه مقاومت با فضای رسانه‌ای ایران، غرفه بشارت صبح در نمایشگاه رسانه‌های ایران برپا شد.

وی افزود: با برپایی این غرفه خواستیم ظرفیت‌های رسانه‌ای ما را از نزدیک ببینند و هر دو طرف با ظرفیت‌های رسانه‌ای یکدیگر آشنا بشوند. در این غرفه ۱۲ رسانه منتخب از ۸ کشور مختلف حضور دارند که علاوه بر حضور این  رسانه ها در غرفه غزه ۲ کشور روسیه و چین همراه با شبکه های المیادین و المنار لبنان به صورت مجزا در قسمت دیگری در نمایشگاه غرفه دارند و در مجموع ۲۱ رسانه خارجی در این دوره از نمایشگاه مشارکت کرده اند.

مدیر کل رسانه‌های خارجی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه گفت: در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری هستیم‌ و برگزاری نمایشگاه رسانه های ایران در این موقعیت زمانی می‌تواند نقش خوبی در تحرک اجتماعی و سیاسی برای انتخابات ایجاد کند.

شیروی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر که آیا وزارت ارشاد برای اعزام خبرنگاران به منطقه درگیری‌های طوفان‌الاقصی برنامه‌ای دارد، گفت: پس از عملیات طوفان الاقصی چند گروه به لبنان و عراق اعزام شدند و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نظر دارد در موقعیت‌های مناسب با هدف آشنایی بیشتر خبرنگاران با کشورهای منطقه، گروه های را اعزام کند تا گزارش‌های دست اولی تهیه کنند.

لینک کوتاه : https://ertebatatoresaneha.ir/?p=7239

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.