• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار: 1513اخبار امروز : 0
4

کار رسانه تخصصی و مدیریتش شامل همه مباحث ارتباطات است

  • کد خبر : 7273
  • 19 اسفند 1402 - 17:36
کار رسانه تخصصی و مدیریتش شامل همه مباحث ارتباطات است

رییس انجمن روابط عمومی و ارتباطات گفت: کار رسانه تخصصی است و اگر به عنوان علم به رسانه نگاه کنیم، موضوع مدیریت رسانه شمولی بر کلیه مباحث روابط عمومی ارتباطات دارد.

محمدرضا حقیقی رییس انجمن توسعه و ترویج روابط عمومی و ارتباطات در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: تأثیرگذاری‌ برگزاری نمایشگاه‌هایی چون نمایشگاه رسانه‌های ایران در حوزه رسانه قطعی است. زیرا مردم هم اکنون تشنه اطلاعات سالم، دقیق شفاف و به‌هنگام هستند.

وی افزود: در شش‌سالی که نمایشگاه مطبوعات برگزار نشد، این خلأ را در عرصه رسانه و روابط عمومی و ارتباطات کشور احساس می‌کردیم و همواره پیگیر بودیم که خدا را شکر برگزار شد. تداوم این نمایشگاه‌ها و حتی همایش‌ها و سمینارهای مشابه بسیار مهم است.

رییس انجمن توسعه و ترویج روابط عمومی و ارتباطات در ادامه گفت: کار رسانه تخصصی است و اگر به عنوان علم به رسانه نگاه کنیم، موضوع مدیریت رسانه شمولی بر کلیه مباحث روابط عمومی ارتباطات دارد که می‌توان در اطلاع‌رسانی، خبر، پوشش‌های خبری، باز نشر خبری آن را دید. برگزاری نمایشگاه رسانه‌های ایران باعث می‌شود خلأهایی که ممکن است خبرنگاران و مدیران رسانه‌ای کشور داشته باشند، مرتفع شود و آنها با علم روز خودشان را تطبیق دهند.

حقیقی گفت: برگزاری نمایشگاه رسانه‌های ایران باعث می‌شود خبرنگار، مدیران رسانه، مدیران انجمن‌ها به خبرهایی که از نظر علمی در خورشان است، واقف شوند. حتی می‌توانند به واسطه کلاس‌های جبرانی و آموزش‌های جبرانی در این مسیر خود را تقویت کنند.

حقیقی گفت: مهم‌ترین اقدامات انجمن توسعه و ترویج روابط عمومی و ارتباطات برگزاری کلاس‌های مختلف در حوزه خبر است که ما این‌دوره‌ها را به صورت مقدماتی و پیشرفته برای تمام سازمان‌ها، ارگان‌ها، شرکت‌ها و بانک‌ها برگزار می‌کنیم.

لینک کوتاه : https://ertebatatoresaneha.ir/?p=7273

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.